tisdag 23 november 2010

Liten kik

F sa till mig igår att han tycker att jag är dålig på att uppdatera bloggen med bilder, men det är svårt att få till bilder när man jobbar hela dagarna och det är mörkt på eftermiddagarna. Så idag tog han kameran och knäppte kort när han och Clara var ute en sväng.

 Här är hallen uppe, badrummet och vårt sovrum.
Biblioteket (det enda rummet som vi ska tapetsera själva), Claras rum, hallen/korridor och gästrummet.

Vi har valt att måla nästan överallt utom två väggar nere i vardagsrummet, där det blir tapet. I hallen uppe är det en ljusgrå färg som heter alcrofjäder men sen kommer det även att vara två väggar som kommer nerifrån som är mörkare grå, den färgen heter alcro silverpil. I alla sovrummen uppe har vi valt äggskalsvit, vi kommer även att tapetsera med fototapet en bit i Claras rum och en vägg i vårt sovrum.

Pratade med besiktningsmannen igår och som det verkar har han möjlighet att besikta den 13 eller 14 dec. jag hoppas lite på 14 eftersom de har luciafirande på Claras förskola kl 7.30 på morgonen den 13 och det vill vi såklart se.

2 kommentarer:

  1. Håller med F!;) Man är ju så nyfiken på att se hur det blir!:)
    Klart man inte vill missa luciafirandet! Varken sonen eller dottern har något luciafirande i år och det saknar jag. De får se lucia på skolan och jag får nöja mig med luciafirandet på förskolan!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååh, vad fint det blir! Tänk att tåget snart är framme vid stationen!! :-)
    Carin

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda