onsdag 3 november 2010

Fog jag grät över

När jag kom hem den där dagen och kakelkillen hade fogat i förra veckan så kunde jag inte låta bli att fälla tårar. Tydligen hade det blivit en miss i vad vi ville ha för fog så han hade ringt till F som inte visste för det var jag som tyckte mest. F fick inte tag på mig så de bestämde sig för mellangrå då denna färg står sig mest kvalitetsmässigt och inte varken mörknar eller ljusnar ojämt. De tyckte att det var jättebra, jag blev helt knäckt. Jag hade tänkt mig antracitgrå fog i entrén och ljusgrå i tvättstugan. Nu är det som det är och jag tycker inte längre att det är lika illa. Jag vill fortfarande ha mörk fog på golven i de båda badrummen och därmed basta!

Ni tycker säker att jag är helknäpp, F tycker att det blev supersnyggt och min mamma tyckte också att det blev snyggt. De fattar inte alls vad jag menar, kanske gör inte ni det heller och det vore väl bra om jag var den enda som inte gillade fogen då.

1 kommentar:

  1. Vännen! Vad jag kan se på bilderna så ser det jättesnyggt ut! Men som sagt, hade du en annan bild av hur det skulle bli så förstår jag att det är tråkigt att det inte blev som du tänkt dig. Men för en som inte vet nåt annat ser det jättebra ut! Många kramar och jag hoppas för guds skull att det slutar regna! Håller alla tummar och tår. Puss

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda