torsdag 12 april 2012

Syr lite till medan lusten sitter i

Idag blir det hissgardiner i vitt till köksfönstren. Clara sov inatt hos mormor och morfar så på förmiddagen åkte jag, Anton och F och handlade på Maxi. Bäst att köpa på sig lite om strejken (om det blir någon) blir långvarig. Sen skjutsade vi F till jobbet och Anton och jag åkte ut till Owes säljlager ute i Valbo. Det finns så mycket fint där ute och många tusenlappar skulle försvinna om man inte satte stopp för sig själv. Idag blev det tyg till gardinerna + sidenband (men snurrig som jag är köpte jag bara band så det räcker till ett fönster, attans!) det blev också den prickiga vaxduken ni ser i bakgrunden. Mycket nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda