lördag 28 april 2012

Lekrummet fortsättning

Vi kände att det började bli lite för lite utrymme för alla grejer i lekrummet. Det ligger saker överallt hela tiden. Så idag åkte jag och barnen till Ikea och inköpte en till hylla och lite tyg. En trevlig lunch hade vi också med fina vänner från Falun.
På pinnen i taket hänger pyssel som jag och Clara gjort och som moster gett henne. I hörnet sitter det ett nät som jag hade när jag var liten med alla mina gosedjur på. Nu är det barnens gosedjur där uppe. Några har vi sparat framme men de flesta fick åka upp i nätet.
Är riktigt nöjd med den nya hyllan där Claras alla pysselgrejer ligger nu. Tidigare fanns de både i lekrummet och köket. Vissa saker vill man ju gärna ha koll på när de grejar med. Fint blev det med tyget också, lite mindre leksaker som syns. Det intressanta kvarstår, hur kommer lillebror att reagera på tyget? Kanske river han ner det det första han gör imorgon, men jag hoppas att det får sitta!

1 kommentar:

  1. Så fint det blev i lekrummet, här kommer det bli mycket lek det är jag säker på :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda