tisdag 22 mars 2011

Vår snickare

Vet ni vad jag har glömt, jo att ta tillfället i akt att tacka vår suveräna snickare! 

Ingemar Skarpsvärd, Skarpsvärds Bygg AB, med team för den fina insatsen som gjordes under vårt hus uppbyggnad. Vårt samarbete har varit kanon och jag kan verkligen rekommendera denna lösvirkesbyggare å det varmaste. Vi har haft en snickare som varit engagerad, kommit med konstruktiv kritik och hjälpt oss att se nya lösningar. Han vill göra en bra jobb och i och med detta påpekar han sådant som han tycker att man ska tänka till om. Han har varit lyhörd för våra önskemål och han har underentreprenörer som är kanon. Jag  hade en lista på alla grabbar som varit här, med namn och företag, men nu har jag slarvat bort den. Så ingen nämnd och ingen glömd. Jag har nu även lagt till Skarpsvärds Byggs logga här på sidan och mejladress om man är intresserad av att kontakta Ingemar. Han har tidigare byggt i både Stockholm och Åre förutom Gävleområdet. De bygger både nytt, renoverar och bygger ut. Så har du funderingar kontakta honom för de är verkligen duktiga.

3 kommentarer:

  1. Härligt när man hittar bra hantverkare!
    Håller med dig fullständigt angående Kåvepenin! Någon läkare påstod att den smakade hallon när vi fick den till våra barn en gång. Var ju tvungen att smaka lite, men någon hallonsmak kände då inte jag! Är glad över att våra barn nu är så stora att de kan få tabletter istället, men jösses vilka strider vi haft med flytande penicillin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med "riktiga" hantverkare. Ibland har man tur och lyckas hitta just dom.

    Barn och medicin är ingen bra kombination. I allafall inte när medicinen smakar s**t. Här börjar barnen bli så stora att det går att muta med godis. Eller går och går vi försöker i allafall.....1
    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Vad toppen med bra byggare. Man vill ju kunna lita på andra människor och att de gör ett bra jobb då man lägger ett stort ansvar i deras händer. Än så länge fungerar det bra för oss också. Vi får se när bygget är helt klart :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda