torsdag 21 oktober 2010

Imorgon hoppas jag på en ny rundtur.

Imorgon efter jag hämtat Clara på föris, hoppas jag att jag hinner gå till huset och ta lite nya kort. Har inte varit dit idag men var där en sväng igår. Då höll de på att gipsa nedervåningen. Mamma och min moster C var där idag och de sa att hela den våningen nu är gipsad. Igår höll Interkakelkillarna på att flytspackla WC/duschen och tvättstugan. Idag hade det tydligen kommit kakelleverans. Spännande! Detta betyder ju att jag måste dit imorrn för att kolla läget efter veckans sista arbetsdag.

Vi önskar er en god natts sömn och hoppas att ni får en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild! Mys pys!

    Önskar dig & din familj en trevlig helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Underbart kort!!! Snart kommer vi <3

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda