onsdag 26 september 2012

Fototkurs

I helgen ska jag, min vän Elin och min moster går på fotokurs hos Ida Kedling som har Idas fotostudio. Det ska bli så himla roligt och förhoppningsvis lär man sig nått användbart och kommer ihåg det. Har en kusin som gått den och hon tyckte att den var jättebra. Upplägget är två timmar teori på lördag förmiddag och sen på söndag ska vi ut och foto i två timmar. Det var Ida som tog våra bröllopsfoton och jag tycker hon är superduktig så det ska bli spännande att få ta del av hennes kunskaper.

Tillsvidare så leker jag med kameran både här hemma och ute. Här är ett par av mina första skor och min första spar"gris" som vi har i vårt vitrinskåp i vardagsrummet. 

Påväg, över Gavleån, till lekplatsen i stadsträdgården.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på dina gamla skor!
    Det låter jättekul med fotokursen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
    Tack på förhand.
    Mvh//

    Hans-Åke på Aleka

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda