torsdag 9 augusti 2012

Blommor i massor när man fyller år

Jag och Clara har fått många fina blommor när vi fyllde år. Det är så härligt när huset fylls av fina blommor.

Såklart har jag provat olika inställningar på kameran, men det tar ett tag att lära sig.

Claras ros från mormor och morfar.

Det var visst något slags rosa tema på presenter och paket.

Inte mindre än tre fina nya orkidéer fick jag. Alla vita fast med olika färger i mitten.

Dessa två fina blommor kommer faktiskt från Dollar Store i Borlänge, de har verkligen en bättre utbud än här i stan. Jag blev riktigt kär i dessa sötnosar.

Maffigaste buketten kom till av två buketter. Så ruskigt snygg.

Vackert.

När vaserna inte räcker till så blir det till att slå ihop och dessa rosor passade riktigt fint tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda