tisdag 22 maj 2012

En fotobok om husbygget

Vet inte hur många gånger jag tänkt göra en fotobok på husets framväxt. Från första röjningsdagen till inflytt. Nu hade jag i alla fall fått en erbjudande från Fuji med 50% på en fotobok t.o.m. 15 maj. Såklart att jag satt sista kvällen med detta och stressade. Jag hann iaf och Idag fick vi hem den i lådan!
Superkul att sitta och bläddra i, jag är verkligen glad att jag äntligen gjorde i ordning den och skickade efter.
Slutorden direkt från våra hjärtan.

4 kommentarer:

  1. Men vilken fantastisk idé och superfin bok! :)

    SvaraRadera
  2. Härlig och fin bok, Linda!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fotoböcker är fantastiska!
    Jag har gjort en fotobok med Mallorcaresan vi gjorde när vår förstfödde var 1 år och tänker fortsätta med att göra en över Kretaresan när jag får tid. Barnen älskar att titta i boken :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. najs... ser jättefin ut!

    jag gör alla mina fotoböcker hos www.solentro.se, det är verkligen kul och smidigt!

    ha de/h

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda