onsdag 31 augusti 2011

Nyföddannons till tidningen

Vi försöker ta kort på syskonen som vi ska skicka in till tidningen här i stan och sen också till tidningen i Dalarna. Dock går det inte så bra, Clara är inte så sugen på att sitta still med lillebror. När han var alldeles ny gick det bra men nyhetens behag har lite smått gått över. Gissa om jag blev glad då jag fångade detta ögonblick med kameran! Det tråkiga är att bilden måste vara i liggande format, iaf till tidningen här i stan, så det fungerar inte med detta kort. Ville dela det med er för det var så himla fint. Blir absolut en förstoring att hänga på väggen.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker bilden till höger är härlig, men den kanske inte passar i tidningen! Plus att folk kanske skulle undra vart F har tagit vägen! ;)

    SvaraRadera
  2. Underbar syskonbild!:) Förstår att du vill förstora den!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Det är verkligen inte lätt att ta bra kort på barn, man ska ha tur om man lyckas fånga de fina ögonblicken. I veckan har jag också försökt att ta kort på vår lilla bäbis och syskonen till tidningen, det blev väl tre fina på 30 kort. Skam den som ger sig! :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda