måndag 29 augusti 2011

Sommarens sista suck?

Är det så? Att lördagen bjöd på sommarens sista suck? Hur som helst spenderade vi den utomordentligt. Vi var i svägerskans släktsommarstuga vid en sjö i södra Dalarna. Vi badade lite, åt gott, gick till en liten gårdsbutik/gårdsmejeri, där hade de en del djur. Bland annat en gris som Clara hittade på deras farstukvist. Jag kunde inte för mitt liv fatta vad hon menade när hon stod och sa, grisen grisen! Förren jag såg den, herreminjee vilken gris.

Såklart har vi också hälsat på både farmorn och M samt farfarn och A. 
En fin helg, tack!

2 kommentarer:

  1. Åh ni får komma tillbaka med gofisarna så snart jag är frisk så jag får pussa på dem ordentligt! En dag i Falun kanske? ;) puss

    SvaraRadera
  2. Här hade vi den dagen i fredags! Så härligt!:)
    Lördagen bjöd på åska, hällregn och hagel hos oss.
    Kram

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda