lördag 8 januari 2011

Winnerbäckcitat

Jag och min vän Elin pratade om tavlor och skyltar med Winnerbäckcitat igår. Hon hade sett nånstans någon som gjort så fina och hon var sugen på att göra egna. Så när vi var på staden med barn och karlar igår så köpte hon stämplar på Claes Ohlson och vit lera. När jag kom hem kom jag ju på att jag gjorde en tavla i våras med ett Winnerbäckcitat på men att jag nog aldrig visade den för att min syster, som läser bloggen flitigt, skulle få den i födelsedagspresent och sen glömde jag av det. Nu kom jag iaf på det och jag är supernöjd med tavlan. Nu hittade jag de andra två canvastavlorna i flytten så om tid och lust faller på kanske det blir någon ny som kan passa in på någon av alla våra tomma väggar.



På staden var vi även in på Trebutiken så nu sitter vi här med ett mobiltbredband och hemtelefon via en mobil och en Iphone (som jag ännu inte kan använda pga nummerflytt). Härligt är det med internet och förhoppningsvis kan jag se till att torka av linsen på kameran och ta några kort i helgen så kan ni få se lekrummet på riktigt. Det fungerade ju inte med mobilen häromdagen.

3 kommentarer:

  1. Älskar min fina fina tavla som du gjort till mig!!! Den sitter här i datorrummet :) Tack underbaraste systeryster <3

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tavla!
    Har också köpt stämplar på Clas Ohlsson, stämpeldyna och canvastavla. Än så länge ligger de så fint i pysselskåpet!:) Någon gång ska jag nog få till en tavla...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar tavlan linda!! Du är så duktig!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda