lördag 29 januari 2011

Nu har vi honom



I torsdags jobbade F sin sista dag på jobbet i Dalarna. Nu får vi äntligen ha honom hos oss på riktigt. Han blev avtackad med tårta och blommor så nu har vi en underbar tulpanbukett på köksbordet.

Solen skiner ute så vi ska dra oss ut i det fina vädret. En promenad med Svea och den plock i huset. Vi har äntligen fått luckorna från Ikea men såklart vi har lämnat tillbaka en grej som vi inte trodde att vi behövde. Kanske blir det en tur ut dit i helgen också.

4 kommentarer:

  1. Härligt att hela familjen får vara samlad nu!
    Jag har en plockdag här hemma också. Har fått upp det där fotot jag skulle satt upp för ett år sedan m m.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att alla är samlade! Då kan jag tänka mig att ni njuter extra mycket av en trevlig familjehelg i det fina vädret:) Vi ska också försöka få en liten stund i det fina vädret mellan simskola, barnkalas och middagssovning....Livet i en barnfamilj är hektiskt i bland;)
    Ha en trevlig helg tillsammans med familjen!
    kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Va skönt, äntligen! Kramar

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda