onsdag 19 januari 2011

17 juni 2011

är det beräknat att Clara blir storasyster! Igår var vi på UL (det är vecka 19 nu) och allt som gick att se såg bra, friskt, proportionerligt och fint ut. Vi såg även vad det var för en liten en men än så länge kör vi med arbetsnamnet "knodden" som vi redan använde innan vi fick veta. Är man nyfiken är det bara att fråga men det finns några i vår närhet som inte vill veta och därför skriver jag det inte här.

Glädjen är stor, stor, stor och precis som med Clara mår jag prima ballerina. Hoppas att hela graviditeten löper lika bra som den första, då sprang jag upp för en ganska brant backen dagen innan vattnet gick och mådde kanon, dagen då hon kom till världen släpade jag en gigantisk domkraft upp för en ännu brantare backe och det gick det med. Svullna fötter framemot slutet och lite sånt får man räkna med men vad är det i sammanhanget? 




6 kommentarer:

  1. Underbaraste lilla snutten är en riktig gobit redan nu det ser man :)puss puss puss

    SvaraRadera
  2. Kul med UL-bilderna, men ärligt talat tycker jag det är svårt att se vad som är vad. En bild är lite lättare - tror jag. Får höra närmare sen om sorten :-))Håller ändå med Anna - en gobit är det nog.

    Vad fint det blev med dekorationerna på väggen.

    Kram
    Carin

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis, grattis!:) Vad kul och så skönt att må bra. Jag har mått skit båda gångerna och värst med dottern. Men men det är ju värt det när man väl har dem i famnen!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt!!!! Ett stort grattis från mig! Kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis! vad kul med en liten till. Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis, så roligt med ett litet syskon! Hoppas du fortsätter må lika bra, allt blir ju så mycket lättare då:)
    Kram Veronica

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda