tisdag 10 januari 2012

En riktigt bra fotograf

På bröllopsdagen hade vi beställt tid hos Idas fotostudio här i Gävle. Hon har sin ateljé hemma hos sig i ett uthus på gården. Clara och en av hennes söner gick på samma avdelning på förskolan förra året så hon bor alltså inte speciellt lågt härifrån. Varför vi valde henne är för att hon tagit förskolefotona både förra hösten och i höstas. De har verkligen varit kanon!

Det blev även våra foton från vår bröllopsdag! Vi är supernöjda med alla bilder och speciellt med den albumtavla som vi beställde. Hon satte ihop bilderna i den på ett väldigt fint sätt. Jag vill dela med mig några av bilderna men då jag har en äkta man som inte gärna förekommer här på bloggen blir det inte alla.
 Med fokus på buketten. Vi har flera fina bilder på oss två och sedan på hela familjen.
Våra fina vigselringar och min bukett. Älskar ringarna och buketten blev precis som jag drömt om!
Såklart vi tog syskonbilder på fina ungarna också. Dock var det svårt att få Clara att samarbeta med olika positioner så alla bilderna blev som denna så då valde hon ut den bästa av dem och såklart ville vi ha den här hemma.

Tack Ida!

6 kommentarer:

  1. Tycker att dina ringar är så fina!:) Jag har en enkel, slät förlovningsring och sedan använde jag min pappas förlovningsring till vigselring. Hans ring var ganska bred och jag lät sätta dit tre diamanter på tvären i den. Är jätte nöjd med den och det känns bra att få använda pappas ring också.
    Fina bilder också! Är guld värt med fina bilder som minnen från en sådan dag. Vår dotter var inte så villig att vara med på korten hon heller på vår bröllopsdag och då var hon ändå 7 år nästan när vi gifte oss. Men med mutor så gick det bra!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Vad kul att hon är bra, vi ska dit och fota Liam snart. Jag har förresten en tävling på bloggen med ett jättefint pris! Titta gärna in och var med!

    SvaraRadera
  3. Åh va fint Linda!
    Hoppas allt är bra med er där hemma, hur går det för Svea? Puss o kram!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda