onsdag 14 september 2011

Ny mammamaffia

Idag har jag och Anton haft tre mammor och tre fina barn över på promenad och lunch. Jag gjorde en tomatsoppa och bakade morotsbröd till lunch och jag är nöjd. Brödet vart riktigt gott. Soppan med, jag började göra efter ett recept men det slutade i att jag improviserade rejält. Jag kan tydligen jag också. Annars brukar det vara min F som brukar laga mat i den här familjen.

En ny mammamaffia är skapade. Hade en supermysigt sådan i Falun och Gävlemaffian har stor potential att nå snäppet mysigare.

Tack tjejer och sötnosar för idag!
Man blir trött av att "leka".

1 kommentar:

  1. Tack själv! Mysigt att träffa er mer ofta nu:)

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda