söndag 27 februari 2011

"Har ni det alltid såhär mysigt på söndagarna

då skulle jag också kunna tänka mig att ha barn." sa min vän Emelie när hon var på snabbvisit från Sthlm idag. Huset var fullt av vänner, både stora och små och de kom och åkte vid olika tider. Det har varit en helt underbar söndag som startade med långpromenad och vår fina Luna kom. Sen rullade det på och Anna och Andreas har varit hit, både en och två gånger. Sen kom Emelie och då ringde Sandra med småtjejerna och de kom över. Mat, tårta, kaffe, bullar och kurragömmalek, en liten Clara som skulle pussa alla gäster hej då. Full rulle, vi landade efter storhandling på maxi vid kvällsfikat, mannagrynsgröt och ägg, till solsidan. Clara slocknade som en stock strax före nio, tur att hon och F är lediga imorrn och kan ta det lugnt och sova, om hon vill förstås.  Tänk om alla söndagar var lika ljuvliga!

1 kommentar:

  1. vissa dagar är värre än andra på "gnäll fronten"! Det tar så mycket på energin att vara på ett vis man egentligen inte vill. Nu hoppas jag också på lite vårenergi snart.
    Hoppas ni får en forsatt trevlig onsdag!
    Kram Veronica

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda