torsdag 9 december 2010

Trappen!


Tänk för att nu har den kommit och snickarna har satt upp den. Vår fina, fina trapp. Mamma var där idag på dagen när de hade fått upp den och denna bild skickade hon i ett mms till både mig och F. Lycklig! Nu har snickarna tömt huset på sina verktyg och grejer för nu är de färdiga. Imorgon är det målaren och vvs-killen som har lite grejer kvar att göra sen ska allt vara färdigt inför måndagen, sånär som på att vi måste slita häcken av oss i helgen med att städa och göra i ordning det som är vår bit. Har haft strul med barnvakt men min kära mor pressar och donar så hon tar Clara hela helgen. Hon får sova inne hos dem också så är det bara att köra för oss. Så för Clara blir helgen fylld av julklappshandling med mormor bland annat.  
Välsignade mormor(mamma)!

6 kommentarer:

  1. Vad fint det blir Linda! Jag kan knappt förstå att ni har ett hus nu, det var ju inte så länge sen ni bodde i Falun! Och jag kommer jättegärna förbi på fika någon dag när det passar er!

    kram <3

    SvaraRadera
  2. Mamma är underbar <3

    SvaraRadera
  3. Tur att man har snälla mormödrar och farmödrar ibland!:)
    Fin trappan blev! Liknar vår faktiskt, är era steg också i ek?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sitter just nu och tittar på huset genom mitt köksfönster. Ser besiktningsmannens bil tillsammans med eran, Skarpens och makens. Håller tummarna för att allt är ok.

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda