måndag 13 december 2010

Besiktat och godkänt!

Hipp, hipp, hurra för Villa Skrolycka idag, som fått godkänt på besiktningen!

Jag är helt slut, F är helt slut, Clara är helt slut och mormorn med. Men nu mina vänner är huset besiktat och klart för inflytt. Det var några få anmärkningar bla. två saker som rörmokarna inte hunnit med innan besiktningen (satt foder runt rören till värmepannan och satt manschetter runt rören till elementen på övervåningen). Annars var det bra, besiktningsmannen sa till F när de stod ensamma i vardagsrummet att han tyckte att bygget var väl utfört. Snickaren fick också beröm och det känns så himla bra, nu har vi så smått börjat flytta in några kartonger. Nu ska jag strax sova, hade tänkt att ni skulle få se bilderna som jag tog igår kväll efter helgens långa slit med att få färdigt inför besiktningen men det står bara "avvisad av servern" jag gör ett nytt försök imorgon.

God natt!

4 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS TILL ERT NYA FINA HUS!

    Nu väntar jag nyfiket på att få se en massa inredningsbilder ;)
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Grattis! :D Så grymt imponerad över allt ert slit! :) Många kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis till ert hus!! Hoppas ni kommer få en underbar första jul där!

    SvaraRadera
  4. Grattis!:) Tänk, nu kan ni äntligen flytta in i ert drömhus. Ingen dålig julklapp!:)
    Kram

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda